Prospectum.cz
Prospectum Prospectum Prospectum Prospectum
Strona główna / Wiadomości / Zmiana cennika od 2.1.2018r.
Oglądasz automatycznie przetłumaczoną wiadomosć na Twój język. Oryginalna wiadomość została napisana w innym języku.

Zmiana cennika od 2.1.2018r.

środa, 1 Listopad 2017

Zgodnie z zawartymi umowami Informujemy o zmianach w Cenniku, który jest integralną częścią OW.
Zmiany w cenniku dotyczą niektórych opłat i usług. Równocześnie informujemy o możliwości negocjacji cen u podmiotów wystawiających duże ilości faktur.

Nowy cennik będzie obowiązywał od dnia 02.01.2018r.

 

Zmiana cennika od 2.1.2018r.

Zmiana cennika świadczonych usług jest reakcją na drastyczną podwyżkę pensji minimalnej oraz minimalnych stawek wynagrodzenia dla poszczególnych grup zawodowych oraz deficytem pracowników na rynku pracy.

Równocześnie wraz ze wzrostem niektórych pozycji proponujemy mniejsze pakiety.

 

USŁUGI OKRES
Użytkowanie nieruchomości jako siedziby firmy, w tym jedna godzina miesięcznie korzystania z pokoju konferencyjnego mies. 600,00 Kč
 
Adres korespondencyjny osób po stronie Usługobiorcy mies. 120,00 Kč
 
Wynajem pokoju konferencyjnego 1 h 300,00 Kč
4 h 1.000,00 Kč
8 h 2.000,00 Kč
 
Wynajem apartamentu na noc 1 os 550,00 Kč
2-4 os 850,00 Kč
 
Zameldowanie na pobyt czasowy na terytorium Republiki Czeskiej w Nieruchomości (w cenie jedna noc w apartamencie dla dwóch osób w miesiącu) mies. 1.000,00 Kč
 
Odbiór paczki na adresie Usługodawcy Skrytka pocztowa 59, PL-57350 Kudowa-Zdrój 1 szt. 350,00 Kč
 
Odbiór jednej przesyłki listowej (w tym wykonanie fotokopii i przesłanie informacji o przesyłce) str. A4 30,00 Kč
nast.str. 10,00 Kč
 
Odbiór jednej przesyłki lub paczki o wadze powyżej 500 g
wraz z informacją o przesyłce szt. 25,00 Kč
w tym kontrola zawartości paczki i informacja o zasadności ewentualnej reklamacji klienta szt. 35,00 Kč
 
Wysłanie listu zwykłego do innego kraju EU za pośrednictwem Czeskiej poczty szt. 60,00 Kč
 
Odesłanie paczki na adres w innym kraju UE - Cena usługi + 60,00 Kč
 
Magazynowanie paczek
do 5 dni dzień 0,00 Kč
powyżej 5 dni dzień 10,00 Kč
 
Odesłanie listu w imieniu Usługobiorcy lub do Usługobiorcy (max. do 500 g) w Czechach lub w Polsce
listem poleconym szt. 150,00 Kč
listem poleconym za potwierdzeniem odbiory szt. 180,00 Kč
kurierem szt. 450,00 Kč
 
Odesłanie paczki w imieniu Usługobiorcy lub do Usługobiorcy w Czechach lub w Polsce
do 10 kg szt. 300,00 Kč
powyżej 10 kg za każdych 5 kg szt. 100,00 Kč
 
Punkt wydawania paczek w siedzibie Usługobiorcy (opłata za wydaną paczkę) szt. 30,00 Kč
 
Telefoniczna i emailowa obsługa klientów Usługobiorcy, w tym 20 minut rozmów wychodzących mies. 11.000,00 Kč
aktywacja indywidualnego numeru -- 2.000,00 Kč
cena rozmów wychodzących powyżej 20 minut min. 7,00 Kč
 
Tłumaczenia ustne lub reprezentowanie Usługobiorcy przed urzędami lub partnerami handlowymi Usługobiorcy zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem Godz. 450,00 Kč
 
Tłumaczenie dokumentów NS 400,00 Kč
 
Tłumaczenie dokumentów z uwierzytelnieniem NS 500,00 Kč
 
Reprezentowanie klienta przed urzędem w sprawach bieżących w formie komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem składania rozliczeń form. od 220,00 Kč
 
Wystawienie, archiwizowanie faktury w Koncie Klienta podmiotów nieprowadzących pełnej księgowości (możliwość negocjacji ceny u klientów z dużą ilością faktur) szt. 14,00 Kč
 
Ewidencja VAT firm zagranicznych, z wyjątkiem faktur wystawionych w Koncie Klienta, do 20 pozycji księgowych mies. 350,00 Kč
Każda następna pozycja powyżej 20 wpisów szt. 17,00 Kč
Przetworzenie pakietu danych ewidencyjnych zagranicznego płatnika VAT i złożenie deklaracji mies. 1.600,00 Kč
 
Ewidencja podatkowa z wyjątkiem faktur wystawionych w Koncie Klienta, do 20 pozycji księgowych mies. 400,00 Kč
Każda następna pozycja powyżej 20 wpisów szt. 17,00 Kč
 
Pełna księgowość
Prowadzenie pełnej księgowości, do 50 pozycji (rekordów) mies. 1.500,00 Kč
Powyżej 50 wpisów, każda kolejna pozycja szt. 30,00 Kč
 
Ewidencja intrastat wpis. 22,00 Kč
 
Rozliczenie podróży służbowej szt. 55,00 Kč
 
Przygotowanie i wysłanie deklaracji PIT oraz zaliczek na podatek dochodowy pracowników szt. 800,00 Kč
 
Przygotowanie i wysłanie deklaracji CIT szt. 1.500,00 Kč
 
Dopłata za korektę deklaracji podatkowej do ceny podstawowej 800,00 Kč
 
Zlecone prace w soboty i niedziele, świeta oraz poza godzinami pracy biura   +50% ceny podstawowej
 
Wynajem pracownika biurowego (adresowanie przesyłek, telemarketing, wyszukiwanie informacji, inne zlecenie związane z działalnością gospodarczą) za każdą rozpocztą godzinę pracy godz. 400,00 Kč
 
Zamknięcie działalności gospodarczej, powiadomienie UM, US, CSSZ, VZP i innych urzędów szt. 1.200,00 Kč
 
Likwidacja spółki cena negocjowana
 
Agenda pracowników os.mies. 350,00 Kč
 
Przygotowanie i złożenie deklaracji VAT, podsumowującej i kontrolnej (JKP) oraz wysłanie deklaracji Intrastat szt. 350,00 Kč
 
Przygotowanie i wysłanie deklaracji podatku drogowego Pojazd 440,00 Kč
 
Przygotowanie i złożenie rozliczenia obowiązkowego ubezpieczenia szt. 350,00 Kč
 
Możliwość wystawiania faktur z cen brutto szt. 1.000,00 Kč
 
Aktywacja EET szt. 3.000,00 Kč
 
Import faktur (przygotowanie obsługi importu z zewnętrznego systemu) szt. 4.000,00 Kč
 
Kontrola techniczna pojazdów - obecność tłumacza, skompletowanie dokumentów (max. 4 godz.) szt. 2.000,00 Kč
każda następna godzina szt. 400,00 Kč
 
Rejestracja pojazdu w Urzędzie Miejskim - wypełnienie i złożenie wniosku, odebranie tablic rejestracyjnych mies. 1.000,00 Kč

 

Pozostałe usługi
POZYCJA OKRES
Wystawienie faktury papierowej i przesłanie jej na adres korespondencyjny Usługobiorcy listem poleconym szt. 100,00 Kč
+ koszty wys.
Wysłanie upomnienia wraz z fakturą na adres korespondencyjny Usługobiorcy listem poleconym szt. 300,00 Kč

 

"Jeśli usługobiorca nie zgadza się ze zmianą Cennika, ma prawo do odstąpienia od umowy najpóźniej na 10 dni przed wejściem w życie zmian. Jeśli usługobiorca tak nie uczyni przyjmuje się, że wyraził zgodę na zmianę Cennika."

/Rozdział V. pkt. 3. Umowy o świadczenie usług i użytkowaniu nieruchomości/





business Dane kontaktowe

Accounting & Outsourcing s.r.o.
Poděbradova 869

547 01 Náchod
Královéhradecký kraj
VAT EU: CZ08236534

Gdzie zaparkować samochód?
kliknij aby zobaczyć na mapie
+420 776 178 006 AANDO

Telefoniczny kontakt z sekretariatem:
poniedziałek - czwartek
9:00 - 15:00
piątek
9:00 - 13:00
Wizyta w biurze jest możliwa TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu
account_balance_wallet Kursy Średnie Walut

21.10.2024
AUD 2.6615 PLN
CZK 0.1709 PLN
EUR 4.3178 PLN
GBP 5.1813 PLN
HUF 0.010754 PLN
SEK 0.3777 PLN
USD 3.9775 PLN
© 2010 - 2024 Accounting & Outsourcing s.r.o.